Vaší náplní práce bude:

-       dohledovat chod systému;

-       komunikovat s uživateli, sbírat jejich požadavky;

-       analyzovat rozvojové požadavky uživatelů;

-       konfigurovat nastavení systémů;

-       komunikovat s dodavatelem a řídit jej v rámci pravidel servisní smlouvy;

-       přebírat a testovat nové release;

-       nasazovat nové release;

-       připravovat vlastní návrhy na rozvoj.

 

Předpoklady úspěšného kandidáta:

-       zkušenosti s prací v oblasti helpdesku nebo servicedesku;

-       zkušenosti s jakýmkoliv document managementem či komunikačním portálem (intranetem) – vítány;

-       minimálně SŠ vzdělání;

-       týmového ducha;

-       zodpovědnost;

-       smysl pro humor.

 

Co nabízíme:

-       různorodou práci v přátelském, inspirativním a profesionálním kolektivu;

-       velmi samostatnou a odpovědnou práci;

-       5 týdnů dovolené a 5 dní zdravotního volna navíc a další výhody;

-       pružnou pracovní dobu;

-       příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích v těsné blízkosti OC Arkády Pankrác;

-       práci, do které budete chodit rád/a.

 

Proč pracovat právě u nás? Hledáme kolegy do našeho týmu, kteří neváhají jít s kůží na trh a postavit se za své myšlenky. Chcete propojovat lidi a myšlenky s cílem utvářet a měnit tento důležitý sektor ekonomiky? Pojďte pracovat k nám a stanete se vyhledávaným odborníkem, který inspiruje ostatní.

 

Těšíme se na Vaši přihlášku do výběrového řízení, kterou zašlete na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..