Vaší náplní práce bude:
- dohledovat chod systému;
- komunikovat s uživateli, sbírat jejich požadavky;
- analyzovat rozvojové požadavky uživatelů;
- konfigurovat nastavení systémů;
- komunikovat s dodavatelem a řídit jej v rámci pravidel servisní smlouvy;
- přebírat a testovat nové release;
- nasazovat nové release;
- připravovat vlastní návrhy na rozvoj.
Předpoklady úspěšného kandidáta:
- zkušenosti s prací v oblasti helpdesku nebo servicedesku;
- zkušenosti s jakýmkoliv document managementem či komunikačním portálem (intranetem) – vítány;
- minimálně SŠ vzdělání;
- týmového ducha;
- zodpovědnost;
- smysl pro humor.
Co nabízíme:
- různorodou práci v přátelském, inspirativním a profesionálním kolektivu;
- velmi samostatnou a odpovědnou práci;
- 5 týdnů dovolené a 5 dní zdravotního volna navíc a další výhody;
- pružnou pracovní dobu;
- příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích v těsné blízkosti OC Arkády Pankrác;
- práci, do které budete chodit rád/a.
Proč pracovat právě u nás? Hledáme kolegy do našeho týmu, kteří neváhají jít s kůží na trh a postavit se za své myšlenky. Chcete propojovat lidi a myšlenky s cílem utvářet a měnit tento důležitý sektor ekonomiky? Pojďte pracovat k nám a stanete se vyhledávaným odborníkem, který inspiruje ostatní.
Těšíme se na Vaši přihlášku do výběrového řízení, kterou zašlete na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..