Vaší náplní práce bude:

  • zajišťovat plynulý chod recepce,
  • uvádět návštěvy, připravovat občerstvení,
  • pečovat o zasedací místnosti,
  • organizovat pobyt návštěv (doprava, ubytování, …),
  • vyřizovat telefonické hovory, předávat vzkazy,
  • poskytovat administrativní podporu společnosti (menší samostatné úkoly, překlady, prezentace, reporty, tabulky),
  • nárazově organizačně vypomáhat kolegům dle potřeby.

 

Předpoklady úspěšného kandidáta:

  • ukončené min. SŠ vzdělání,
  • praxe na pozici asistentky výhodou,
  • velmi dobrá znalost AJ slovem i písmem,
  • velmi dobrá znalost práce s MS Office (Word, Excel, …),
  • komunikativnost a reprezentativní vystupování,
  • vstřícnost a zájem o druhé,
  • pečlivost, dobré organizační schopnosti a flexibilita.

 

Co nabízíme:

  • práci v přátelském, inspirativním a profesionálním kolektivu,
  • velmi samostatnou a odpovědnou práci,
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, např. 5 týdnů dovolené a 5 dní zdravotního volna navíc, firemní akce…
  • pružnou pracovní dobu,
  • příjemné pracovní prostředí,
  • příjemné moderní kanceláře v Praze 4 bezprostředně OC Arkády Pankrác,
  • nástup od 1. října 2018 nebo dle dohody,
  • práci, do které budete chodit rád/a.

 

Proč pracovat právě u nás? Hledáme kolegy do našeho týmu, kteří neváhají jít s kůží na trh a postavit se za své myšlenky. Chcete propojovat lidi a myšlenky s cílem utvářet a měnit tento důležitý sektor ekonomiky? Pojďte pracovat k nám a stanete se vyhledávaným odborníkem, který inspiruje ostatní.

 

Těšíme se na Vaši přihlášku do výběrového řízení, kterou zašlete na e-mailovou adresu: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..