Vaší náplní práce bude:
- zajišťovat plynulý chod recepce,
- uvádět návštěvy, připravovat občerstvení,
- pečovat o zasedací místnosti,
- organizovat pobyt návštěv (doprava, ubytování, …),
- vyřizovat telefonické hovory, předávat vzkazy,
- poskytovat administrativní podporu společnosti (menší samostatné úkoly, překlady, prezentace, reporty, tabulky),
- nárazově organizačně vypomáhat kolegům dle potřeby.
Předpoklady úspěšného kandidáta:
- ukončené min. SŠ vzdělání,
- praxe na pozici asistentky výhodou,
- velmi dobrá znalost AJ slovem i písmem,
- velmi dobrá znalost práce s MS Office (Word, Excel, …),
- komunikativnost a reprezentativní vystupování,
- vstřícnost a zájem o druhé,
- pečlivost, dobré organizační schopnosti a flexibilita.
Co nabízíme:
- práci v přátelském, inspirativním a profesionálním kolektivu,
- velmi samostatnou a odpovědnou práci,
- širokou škálu zaměstnaneckých výhod, např. 5 týdnů dovolené a 5 dní zdravotního volna navíc, firemní akce…
- pružnou pracovní dobu,
- příjemné pracovní prostředí,
- příjemné moderní kanceláře v Praze 4 bezprostředně OC Arkády Pankrác,
- nástup od 1. října 2018 nebo dle dohody,
- práci, do které budete chodit rád/a.
Proč pracovat právě u nás? Hledáme kolegy do našeho týmu, kteří neváhají jít s kůží na trh a postavit se za své myšlenky. Chcete propojovat lidi a myšlenky s cílem utvářet a měnit tento důležitý sektor ekonomiky? Pojďte pracovat k nám a stanete se vyhledávaným odborníkem, který inspiruje ostatní.
Těšíme se na Vaši přihlášku do výběrového řízení, kterou zašlete na e-mailovou adresu: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..